Sunday, August 9, 2009

En.Shukri & Pn.Nor Atiqah Ismail



juz got back from the weddings...
one word to describe how I feel right now..

T.I.R.E.D.

verrryyyyy muchhhh.
My kaki is killing me!

So,anyway..nothing much to say bout the first wedding,since aku pon tarak kenal sgt ngan kawan abah tue...but the food is soooo YUMMY!!!!
esp the nasi minyak.
Niceee...
Gud job on the food, Uncle! *thumbs up*

Next,E'qah's wedding.
Sooo.....GREEN.
Mmg laa..dah kate theme die ijau,waddayaexpect??
tak sempat tngkp gmbr dorg laa....cuz Eqah at that tyme was a bit....
C.R.A.N.K.Y.
oooppsss...sowwie!
Hubby die plak..senyap jer..I think he's trying to enjoy the moment,n be silent.N let the wife handle everything,haha.
1st tyme dlm sejarah idup aku,aku tgk bride lari masuk kuar umah nak pggl tetamu mai tngkp gmbr ngan dier.
I guess she just wanted everything to be perfect.I mean..it is her day,rite?
But..I was told that she was a bit upset ealier.
Bout watttt...???
taboleh bg taw..hehe.

seb bek sempat tgkp gmbr ngan 2 of my best friends,
Fatin n Che Ah.

BTW..gtg....nak kuar gi Jusco plak mlm nie,nak shopping ckit.
enjoy the pix!

Che Ah,Fatin n Me

Candid!


7 comments:

Aziza KZM said...

gmbr che ah static siowwtttttttttttttt!!!!!!!!

haha
*br prasan*

Anonymous said...

seha!!
windoo juga sama dia...
hehe..
eyt ja...
yg kawin neyh kwan etty die dok dkat2 ngn umah jaja yg lme kan..

Aziza KZM said...

yap2...
atiqah...
xkan x knal kott...
hehe

Anonymous said...

knal2.
lah die ke...
omg..
dh kwin dh ke..
seyes r...

FH said...

waahaha. aku di rindui? pergh.

Aziza KZM said...

haha.
prasan!
oittt...ko cabot tanpa britahu aku n fatin ehhh...

FH said...

wey, blog aku ni..
271191.blogspot.com
bkn
dcs1b.blogspot tuu.
huhu.