Monday, September 13, 2010

ucapan lambat Selamat Hari Raya



There's a few things yg aku dah betul2 pasti time blk raya aritu..

1) setelah 3 hari berpuasa dgn atok, i think muka aku dah *bulat* sikit. Shit.
Biasa kalo kat campus sahur biase2 jer. Biase2 tu~roti ngan air la. sumtimes minum air jer. Ini, bila balik kampung..sahur makan nasi ngan 3 4 lauk. Pergh. Time buka pun sama. MasyaAllah, bila raya dah sampai, esp raya ke-2, bantai nasi briyani ikan *annually* Tok Tam, 3 kali tambah. fuck! and then, bila dah penat raya, balik umah atok, TIDUR!!!!!! haissh.
Puasa 6 jom,skang2!
=.=

2) Duet raya makin berkurang. TT.TT
perasan masih dak kecik lagi lah tuh.sigh. Tapi, bila ade makcik pakcik tanya...
"yang akak ni pun nak kena bagi ke?"
me: gelak sopan..hehehe*hulur tangan sambil angguk kepala*.
MANTAP!

3) Tak semua orang boleh diharap. No offense bagi siapa yang terasa kay, tapi..semua dah besar-besar panjang, sedar2 lah sikit. Tak kan semua nak lepas tangan, xnak tolong buat kejer.

4) I need more baju kurung. X cukup lah baju kurung! Bcuz aku mmg jenis yang suka pkai bj kurung, tapi baju kurungku xdelah bnyk mana. I need to buy more soon!

5) Rumah atok sumpah bnyk nyamuk!!!!!!

6)Aku baru tahu yang..antara kami 4 orang adik beradik, aku sorg jer yang di-azankan oleh Abah, En. Kamarul Zaman time aku lahir dulu. I was the only child yang lahir time abah ada. cuz, abah used to fly around (that time abah adlh sorg steward). Abang, Iman n ecah..time lahir, atok yg azankan. so..im quite happy to know that. :))

7) Izat Abdul Halim, my adik sedara..will be flying to Mesir tomorrow morning (Wednesday, 0130 am), studying abroad in medicine at University Alexandria , i think. My best wishes goes to you, Ijat. Make us proud! :)

8) Oh! n one more! knape aku rase taun nie ramai yang pkai bj kaler hijau eh?????
=.=

tak pe lah...abaikan!
but..
to all of you....



Selamat Hari Raya!

No comments: