Monday, July 13, 2009

Arghhhh!!!

Okay..
walapon aku eppy dapat blk umah..kenapa aku still rase tensen?
ade kah mungkin duk kat umah nie aku susah btol nak pndg buku?n then..there's no one here yg boleh ajar aku kalo aku x paham.erghhh,tension siowtt.
arini da selase da...hmw still blambak(well..xde aa bnyk sgt..tinggal sikit jer lagi)tapi boleh kate tensen gak aa..
Homework yg masih ade :
ICT
Physic
Math(assignment)

Sikit jer pon...tp..ishhhh sengal thp cipan!Calculator aku tertinggal kat dorm!!Jambu aa!Tembikai susu btoll!

Huuuuu...sabo2....
Tarek nafas...hembus...tarekkk....hembussss....haaaaaaaa.....*lega*

Actually..kalo ikutkan aty,aku maleh glerr nak tgk buku,ingt cuti nie nak spend tyme ngan family jer.
Tapi..tringat plak yg naek cuti jer..trus ader quiz math....jadi..hancur sudah impian ku...
N then ade test ke2 plak next week..nak xnak..kne gak aa study.

"Kalo nak berjaya..jangan biar nafsu menguasai kita.Kita kena kalahkan nafsu.Biar nafsu ikut kita,bukan kita ikut nafsu."

tol x?
jadi..renung2 kan la ye...

oh btw..nak tgk Transformer!!!!!!!!!!
tp xde member nk teman.dorg smue still x cuti agi.aku sorg jer sesat cuti awal2..hak2...

No comments: