Thursday, July 16, 2009

KMK dihantui Pontianak..??!!!!

Chill2...Relax..itu semua adalah mimpi gue semate2..hehe.
Tue laaa...aku pun,x brape gemar mimpi2 antoo nie.

Kisahnye stat begini...

Aku tgh syok2 wat hmw kat dlm dorm..tibe2 ade annoucement dibuat.
"Semua pelajar sila ke surau sekarang jugak . Panggilan kecemasan , semua pelajar sila berkumpul di surau sekarang juga ."

Mulanye..maleh nak pegi . But then tibe2 dak2 dorm aku dok kecoh2 , ckp psal pontianak tu pontianak nie.Aku pon cuak aa dgr.
"Dorg ckp ader pontianak . Sebab tue dorg nak semua pelajar gi surau . Dorg nak bace2 sikit."

Dgr dak2 dorm ckp mcm tue..kte org pon cepat2 bsiap n turun gi surau same2.

On the way ke surau tue,aku dpt call from Muaz,klasmate aku.
Die nak mintak pertolongan aku n Arifah , so..die mintak kte org tunggu die kat dewan selera(DS) pompuan.

So..ok.kite org pun tunggu aa kat DS tue.N then tbe2 Muaz dtg bwk satu kotak tali pinggang taekwando.Alaaa..yg mcm2 kaler tue.Biru la,ijau,itam,purple..eh,purple ade ke?xpe2.
Die bawak satu kotak penuh ngan tali pinggang tue.Die ckp..
"Tali nie ustaz da bace ayat2 sikit.Korang bg dak2 pompuan smue pakai mende nie,sorg satu.Pakai mende nie,pontianak xkan dtg dekat."
(Bile aku sedar dr mimpi tue,aku dok pk.."ader ehh kaedah mcm tue?" again..xpe2.ini hanyalah mimpi.)

So..aku n Arifah pon masuk surau,n distribute tali pinggang tue kat smue dak pompuan yg ader dlm surau.
Kte org ader laa jugak bg explaination skit2...
"Bile da pkai tali nie,korg ikat kat pinggang taw!,jgn dibukak2.Pakai jer..sampai smue da selamat."

n then tiba2..Syamil(our suruhanjaya pilihan raya punye president)grabbed the mike n ckp...
"korg..mende nie serious.Tolong jangan maen2.'Mende' tue akan dtg mlm nie..die nak amek sumthing yg tertinggal.Which..salah sorg drpd korg dah amek mende tue.Tolong ngaku cepat,sape yg amek barang pontianak tue!"
Smue diam.
Tak berani nak bersuare.
Tibe2...terdgr suare pompuan gelak+nanges.Semakin lame semakin dkt kat surau tue...
Semakin lame..bertukar kepada lagu CRAZY FROG pulakkkk???!!! WTH ?????

Ohh..rpe2 nye..alarm aku...
hehe.

Jadi..mimpi aku smp situ jela.
Tak ske tol dpt mimpi2 mcm nie..
Mungkin tido x basuh kaki kottt mlm smlm.
n then tgk cter Keliwon plak tue..

Huishh.
Mudah-mudahan ini smue adalah mimpi sahaja,mainan tidor.

BTW:going back to KMK tomorrow!!
Erghhh...math x siap2 agi niehh
adehhh!

4 comments:

syazwan akid said...

hehe.. macam2

Aziza KZM said...

itu la yg dikatekan mimpi..haha.

Anonymous said...

oook la... not bt. tulis la bebanyak c-kit. masukkan gambar aq banyak2 baru org nak bace blg ko he he he

Mr.fz said...

wah ... suspen gk mpi tue ...
tkene gk sy ...