Saturday, July 31, 2010

Familia

For the past few days, I wasn't really in the right state of mind.
Tak xtaw lah tang mane yang x btol nye. bile aku ckp dgn kengkawan kat sini..dorg slalu ckp...
"bile ntah ko slalu btol?bukan ko x btol ke slalu?"
erk...tue pon bleh jugak.
tapi..ape2 jelah.
so anyway...this week mmg sumpah blambak assignments nak kne settle kan.
ade 3 subjects yg memerlukan kami menghantar proposal kami by next week (when they have just given the 'task' this week!). n then for subject public speaking,we have to REWRITE THE WHOLE TEXTBOOK.
oh yeah, I'm not f****** kidding you.
Setiap students dlm klas kami dpt chapter masing2 yg perlu ditaip smula.
I got chapter 2.
n br abes typing td.
n then kte org kne buat another copy in PowerPoint version.
n for the same subjects, we need to do terminology for every chapter that we have studied.
bayangkan eh..
1 topic ade lebih kurang 10 terminology.
kite org kne bg definition of that terminology n dgn example skali.
1 chapter ade lbeyh kurang 10 terms, n we need to do cover another 9 chapters.
How shit is that?
n with the SukKol (Sukan Kolej) lagi...
I'm participating in Tennis.
last time maen dgn Am pun,mcm cap2 suey jer.
N...yg paling buat aku rs resah n mcm org ilang anak..adalah...
family ku.
I miss them a lot!!!
yes...last time time aku jumpe parents aku,aku disambut oleh kata2 yg menusuk jiwa(ape skema sgt ayat aku nie?) n tangisan batin.
Jap2..sumpah,aku sendiri x phm ape yg aku tulis.

so..N E Ways...
Yes. aku sgt2 rindue kat mak,abah,abang,iman n ecah.
rindue tersangat2.
n bile dorg dtg td..oh my god, I was really happy.
Walaupun jumpe x sampai setengah jam,but..it is enough for me.
I was really feeling down for the past few days,rase mcm..semangat nak blaja tuh dah ilang.
I skipped KOKO for God's sake!
n I was in desperate need for a wake up call.
n i think,
I just got one.
~My Family~

:')
I Love You Guys.

No comments: