Saturday, July 10, 2010

New Post!!



Okay.
So Germany x dpt masuk final.
mmg dah agak dah pon..
bukan sbb prediction Paul, the sotong, okeyh!
Sbb..korg tgk jelah statistic die org..
bile da 1 step closer to Final,mesti jatuh.
n then..konpem2 mng tmpt ke-3.
hahaa.
pape jelah.
This might shock you..but...Football don't dazzle me anymore.
Tapi malam Germany lwn Spain tuh..sggp overnite kat luar dgn Fatin n kawan2 die.
Giler x??
da aa pg esk klas pkol 11.30pg..lecturer die giler bpk strict.
So..pg tu dpt tido 2 jam jer...
XD

Oh,n Kak Long is making me the assistant class rep for this sem.
ugh.
KAKKKK LLOONNGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T_T
xpe la..I'll try to do my best.
n...
ape lg eh...?
tu je kot..
actually,I'm not in mood to membebel pg2 buta nieh...
yesterday was, not a good day.
So many tears were shed.
I'm tired of crying of the same reason.
So...right now,kena focus dekat study!
Study betol2 yer Aziza Kamarul Zaman.

Ps: To my family, I always love you guys no matter what. :')

Some pictures penghias post kali nieh.haha

Me, Cik Ungku Farah n kat belakang tuh..NOMI. :D

Meet Wani n Ijat, 2 org kawan Fatin yg sanggup bwk aku ikut dorg overnite kat McD. haha. Sorry, x sempat nak snap bnyk gmbr time nie,batt kong.

Me. Tunggu lunch. haha.

Thats all.
:)

No comments: