Sunday, February 8, 2009

Sakit , sakit , SAKIT !!!!!

Olla and Salam ...
auch !
sakit2 .
Ape yg sakit ?
Sakit laaa...
*sengal nye aku nie*
wahaha ~ xde laaa...arini omost 1 badan aku sakit . Sakit tgn , blakang , kaki , smue sakit !
Ni smue psal men badminton nye psal aa . Tu la..pandai sgt . Tak worm up dulu before men , ha , ni la padah nye . Padan mke .
Da omost 2 minggu xmen badminton , smlm aku men badminton badminton ngan adek2 . Wahhh ... caya laa...bag smash tajam smue tue . Keja shuttle sane , keja shuttle sini , menang lak tu smlm ! Caya aaa .
Malam nye..........auch sane ! Auch sini ! sakit blkng aa, sakit kaki , sakit tgn . smue ader . Muscle terkejut kowt . huhu . Nak angkat selimut pon da mcm nak angkat besi .
Mmg bagi pengajaran btol . Before wat ape2 sukan , warm up dulu .

Nway , arini aku bukak blk page facebook aku setelah,agk2 dlm 2 minggu kowt, x bukak . Aku xtaw la...rase mcm malas tol nk update mende2 nie . Myspace lagi aa.da nak 1 taun x bukak . Frenster leh tahan agi,rajin jugak laa aku bukak .;p
Tapi blog nie,aku cbe update tiap2 ari . Yelah , kne stat besakan diri nie , mane taw , satu ari nnt kte jadik journalist ke kan , senang aa . wwahaha..lalalala~
k,tata
Salam


countdown : 6 days left to A Random Smile Day

No comments: