Friday, February 27, 2009

SPM result is coming!!!!!ARGHHHHHH!!

okay...don't panic...relax..calm down..take a deep breath...
Huuhhh..
Okay..
So..da pon diumumkan bahawa SPM result akn kuar pd minggu ke2 bulan mac,which is like,i donno,perhaps another 2 weeks from now!!!
Takowt aaa....
But there's nothing i can do....skarang kite kene tunggu dan lihat.and doa banyak2 smg result kite ok.
I really do hope that I pass all the subjects...n I prayed that I can at least pass n get credits...but of course,all of us hope to get excellent results,rite?N I wish that smue org yg amek spm last year dpt keputusan yg dorg ingin kan...mudah2an la ye.Marilah kte doa same2 utk kejayaan bg diri kite,keluarga,rakan2 dan sesiape sahaja yg mengharapkan kejayaan.Tak kesah lah kejayaan utk spm ker,or stpm,or job interview ker....x kesah laa.Kte doa same2 utk kejayaan smue org,dan mudah2an org lain juga akn buat mcm tu utk kte satu ari nnt. (^_^)

No comments: