Sunday, March 29, 2009

Xleh tido,so...jwpn dier,kaco org laa!ehehe

huuuuu~
mlm tadi xley tido ooo..
dunno why...
mata da ngantok,tapi xmo tutup gak.Kpale plak rase mcm nak pecah..selsema semakin mjadik2..
golek sane,golek sini..xmp tutup gak mate nie.So,dgr aa mp3...ape lagi,layan lagu korea yg emo2 aa..haha..mcm xde lagu laen jerr..
so,tgh syok2 dgr lagu tue,tibe2 Aten msg.Waktu tyme tue da pkul 1.56 am..
so,aku men2 msg laa ngan aten smp pkul 2 lebey..then aten ckp die lak nak tido...
Then..around 2.30...aku still xey tido..herrrghh..glerr boring.
So,time tue laa aku decide nak kaco Ghazree.haha.da mcm xde org len jer nak kaco.Bukan ape..tapi antara sebab aku pilih nk kaco dier adelah kerana,

1) Die ckp die slalu tido lmbt..pkul 3 mcm tue br dier tido..
2) Nak bls dendam...off x bg taw aku.haha.x munasabah tol alasan.

So..aku msg aa dier,soh die bgn..haha...aku ingt kan die xkan bls...then tibe2 die bls..Huissshhh~
die ckp dier da tido da...
seb bek la aku nie bertimbang rase(puji diri sendiri..wahaha),aku suh dier tido blk.
Da suruh org tue bgn,then suh die gi tido blk..haha...

after a few minutes,tyme nk bls msg dier tue,die call.
Terkejut gak aku.
So,aku pndg je laa phone tue,wat dunno..haha..ingt dier maen2 jer..
then,die call lagi,again n again.adela dlm 3 kali dier call..cuak gak aa..ape kes tibe2 call org mlm2 nieh???Haha
kali ke4 die call,aku jawab.
Aku diam jerr...then aku dgr die dok tergelak2...sore mcm nak glak gler2,tapi die tahan gak..haha..lawak aa dgr dier glak.giggle semcm..Mcm tersekse glerr menahan glak tue.bile pk blk pun leh tgelak gak..ahaha
then,kte org borak2 aa skit..pastu sambung sms..
so..after da abes msg dgn dier smlm,around pkul 3 lbey kutt...
then,smbg blk2 dgr2 lgu...few minutes after that,da terlentok da..
bangun lak awl pagi tadi.pkul 6.30 da bgn..adueee...tgk cermin jer,mate da merah..
idung still selsema..
seb bek skang da okay.(^_^)

3 comments:

Aziza KZM said...

ade lakk...Ghazree ckp aku susah nak jawap phone call...tapi mmg btol pun.kahkahkah ;p

Scha Nazri said...

hahaha.
tu lau dri laki kot.
heheeh

Aziza KZM said...

haha.
mungkin gak...hoho