Wednesday, April 15, 2009

Panggilan Interview Unikl MIAT.

I was driving when my phone suddenly rang.
I checked the number...
"sape plak nie?"
So,I tossed the phone to Iman,my sis.
So,Iman pun jawab aa.
"Ello.Wsalam.Aziza?Die tgh driving aa.."
Aku automatically pndg Iman.
"Sape?"
"Unikl MIAT."
DUSH!!Aku terus brek!Seb bek txde kete kat blakang,wakaka.Cuak laa sgt.
So,cepat2 bentikan kete kat tepi jalan,n aku jwb laa call akk tue.
Dia ckp aa die from miat,n aku n terpilih salah sorg candidates.
So,tview tue ari sabtu nie,pkul 9 pagi,kat Dengkil.
Aku kene bawak sijil2 smue tue,IC..n smue keperluan aa.
Nanti de IQ test n then baru interview ngan panel2 dier.
TAKOWTT NYEERR!
With this new braces,how am I going to talk normally n confidently??
Kang laen yg aku ckp,laen plak yg drg dgr.
I keep going back and forth about MIAT.
Im not sure if I really want this thing.
But,since I already got the call for the interview,I'm going to try it.
Dapat ke x dpt,aku berserah kepada Yang Maha Esa.
Amiinnn~~

8 comments:

zainab hanis said...

congratz!
ko punya interview ari sabtu ni k?
good luck k.jgn gabra2.

zainab hanis said...

lupa nk tnya,ko mintak bt engine kn kt situ?

Aziza KZM said...

okeh weyh,thak u!huhue.
aku mintak aeroplane maintenanence and avionics.

Syida Tahreb said...

yo!
bueno suerte darl!
(gud luck)
hopefully everythin' went smoothly yach! :)))

Anonymous said...

congcratzz..
intevw neyh ko dpt sme ngn daus kan...
hehe..

Aziza KZM said...

thx guys.haha
yep..same ngan daus.
tapi x sempat jumpe dier pun.
bpk kte org jumpe each other ader aa..haha

Unknown said...

dude..
ma lil bro pon intrview miat this tuesdy kat dengkil jugak..
t u dah intrvw bgtau r ape kene buat e..tq tq

Xian Lui said...

hey , i searching about unikl miat too for interview. Anyway i found a very good resource from here:

www.airasri.com

maybe it will help you a lil.