Thursday, May 6, 2010

Hacchhummm!!! Erghh! Bapak berhabuk blog aku nieh!

erm.
Hehe.

Btol la..
mmg da berkurun n dah berabad2 xblogging.

My last post was about..my class,aite?
well skang..guess what?Da abes final da pon!
muahahaha *evillaugh*

Alhamdullilah la...syukur sgt2,cuz finally bleyh start focus on the upcoming Fifa World Cup! Yeahh Babyyy!!!!! Germany go go go!! Woo-hoo!

ehem *clears throat*

anyhow...
let me keep u updated on what has been going on in my life.

a) Da ketagih 2PM. ni smue huda @ Kak Long punye psl aa nih. elok2 aku x minat, lepak ngan die jer..tros minat! Fanatic thp cipan. But of course,x de aa se-fanatic mcm huda.hahaha.
Mule2 tgk MV ckit2 jer...the next thing i noe, setiap kali de mase lapang jer..pegi bilik huda, tgk video2 2PM . Naek glerr aku jadik nyeee.
2PM by fwenfairy.
yg 3 org kat bhgn bawah tu~Chansung,Taecyeon n Nickhun(bj corak itam2)
yg berdiri tuh~yg senyum mate separuh bukak,separuh tutup tu Junsu,then Junho, Jaebeom, n Wooyoung.
Hensem kan????
hahahahha *psycho*
n lgu2 mereka pon sgt sdap..*br perasan*


b) Da reunite blk ngan dak2 Fist Unikl yg sdng buat praktikal di UniklMicet, Melaka. Hoho. Then kebetulan ptg nie nak kuar ngan Jas(dorm suci). Da la tgh kering poket nieh,bleyh plak nak kuarr..xpe la.cuz sabtu nie pon mmg nak blk umah dah pon..so...hehe.

c) Mort, my hamster is dead. T_T
iman nanges iman called. Alahhaaaii..sdeyh nye.I bought Mort for her. n iman pon mmg jenis yg syg ngan haiwan. "xpe...nanti akak beli guinea pig pulak eh." iman,"ah!jgn nak ngade2!kang mati lagi kang,iman yg sedeyh!da la akak n ecah xde prasaan btol. Mort mati,boleyh wat mcm bese jer.."
erkk..ok2.sorry2.
Mort...rest in peace. :(

d) My King Julian's immitation skill has started working, AGAIN! muahaha.
i Sooooo love King Julian. He's my idol. Haha.

e) I noticed that i haven't really spend much time with my classmates. sorry guyssss.
"but i love u,i love u more2." (Big Bang, Lie)

f)Since this person mentioned my name a few times in his blog, i think i should mention his too.
Arfiq Yusoff, abg's junior kat APFT. ntah mcm mane bleyh ter-kawan secare tibe..? Wait2..mcm mn eyh..OH! cter 'bollywood' abg tuh.yap.
hahaha.

g)n ingt lg x 'edward'..? hehe. we still keepin touch with each other. Goshh, I AM SOO
HAPPY!!!!!
*angau*

hmm..bnyk lg la nak cter..my god, tapi x cukup mase.da nak pkol 1 dah nie.pkol 2 kang nak kuar.

OMGGGG!!!
GOTTAGO!
TILL LATER!
ADIOS!

No comments: