Tuesday, May 11, 2010

I f****** quit my freaking job.

yap.
I quit.
Tapi korg jgn ingat aku tepape ntah eh..
i have my reasons to quit my job.

1) Majikan dier. Yang si suami GATAL.yg pompuan plak...ckp x serupe bikin.

2) Majikan pompuan tuh pndai twistkan ayat aku.

3) Bile aku borak2 ngan dier,aku TERCAKAP yg aku maybe kena pergi camp The Star awl bulan 6, pastu i dunno what happen, die trus soh aku benti keje. Haa...part nie la,die menggunakan fakta2 aku,pastu twistkan jadik ayat yg..eeee...mmg skt aty aa dgr. Sampai timbulkan isu Islam. WTH????

4) 1 sumber yg sgt boleyh dipercayai bagitaw mcm2 psl majikan nieh. And smp die pon x thn ngan dorg, n she might quit her job as well, next week. She even warned me to quit my job!!!!

Hmmm..
pity those kids.
I love them, tp sgt kesian ngan dorg. Da aa yuran mahal, makan nye mmg tepape ntah.
minum pg : air milo yg x sdap n biskut mary setengah.Serious, die bg half-circle.amek haa...bhs math da kuar. Makan tgh hari mkn nasi n sup. Plain sup. xde pape dlm sup tuh! Sup semate! SEngal x???
I even heard that ramai org yg keje ngan dier,tros quit after 1 day.
Oh my god.

Tapi..aku nie mmg sedikit paranoid.
Takot gak aku..die da bising psl tiket flight dier...rm2000+..sp nak bayar aa,itu aa..ini aa...
masyaAllah...dupdapdupdap jantong aku.
jgn die saman aku, or carik umah aku soh byr tiket tuh dah aa.
Ya Allah,Lindungi lah hamba mu ini!!!!!!

a suitable song for her...

This used to be a fun house,
but now its full of evil clowns.

take note people,
Fun house : Tadika yg penuh dgn kanak2 riang. hehehe.
Evil clowns: they who must not be named. U noe who they are. paham2 jela.

That's all.

4 comments:

Zakwan Khidzir said...

bwahaha.. kesian dow ko...

Aziza KZM said...

suey aa.
haha.

Si kacang said...

hahhaah...lpas nih cri keje len plak..
cuci tndas ker..

Aziza KZM said...

hahahha.
cuci tandas umah pon x lepas agi..nk cuci tandas org len lak.
sorry la derr...haha