Monday, May 24, 2010

Imam Muda.

First of all...
jeng3! False alarm!
hahaha.
aku rasa mcm nak tgelak pon ade psl incident pagi td.
malas da nk cter,malu kott!

So..anyway..berbalik pada tajuk post aku kali nie.."Imam Muda"...
Haa,mak lah heret aku tgk citer nieh.
Tapi..aku mmg ikhlas nak tgk pon,at the 1st place.

So..Imam Muda berkenaan dgn pencarian bakat2 anak2 muda,kaum Adam yang berkualiti, yg ada bakat utk jadik Imam Muda.
Tyme kte org tgk nie..mak punye smgt bercerita..
"btol la.Mak nak masukkan awk n abang kat Sekolah Pondok.Ape nak jadik..facebook2..internet.Nanti abg mskkan skolah pondok (kat mane ntah,i didn't really catch the name of the place) n awk masuk skolah pondok kat Kedah."
aku dah..whoaaa,mak biar btol.Jaohnye kat kedah! Cariklah yg dekat2.
"n then kalo boleyh,awk semua kawen laa ngan uztaz! Nanti mak carikkan!"
wahhhhhhhh!!!
ape nie makk!Sampai da msk bab kawen!!
Nak pengsan pon ade tyme aku dgr tuh.
Huishh..semangat tol mak aku nieh.
T_T

Oh.
Mase tgh tgk Imam Muda tuh..aku syok tgk contestant2 tu smue..bcuz:
1)suare die mostly sgt lunak..merdu.
2)care pembacaan dorg sgt best.Beralun2..ape org pggl,ape ayat die tuh..alahai,lupa lah. Tapi ada sorg nie, dia bace ayat Al-Quran sgt syahdu,penuh feeling..smp judge tu pon nanges! Tapi syg..die tersingkir time pusingan ke-3 kot.
3)n a few contestants tu,aku tgk mcm ade iras2 kwn aku. Sorg tu muka mcm Muaz..sorg lagi mcm Farhan..n then lg sorg nie,mmg exactly muka sejibik mcm Ketua MPP kat Uitm aku! Serious.

Iman n ecah,tyme tgk contestant tu smue..."wah!!ensem2!!akak,yg tuh ensem!!!"
ngok aa.
Itu jugak yg dorg tgk.
Haisshh...
i guess certain things can't be change.
Girls will always be girls.

No comments: