Saturday, June 19, 2010

Sesi Merapu Kembali Lagi!!!! XD

hoh!
aku ingt lg..
time dulu,time kecik2 dlu,time zaman x matang dulu..pendek kate,time skolah menengah aa..
last World Cup dulu time,2006 kan? Time kite PMR, kan?
haha..
haa..ingt lg,sggp stayup mlm2 tgk bola,pastu..the next day nye pegi skolah,tersengguk2..pastu bile dpt surat kabar free,smue pakat bace same2 just to tgk bola nye news. Time cikgu ngaja kat depan pon, still bc surat khabar senyap2 bwh meja.
hahaha.
Pastu..time mlm2 lg best!
Selalu menghabiskan kredit msg ngan long time bff NURUL FATIN BT JAAFAR psal world cup.
Huh.
Biase aa..time tuh hobi kami mmg berangan.
walapon die duk shah alam, n aku tercampak jauh kat seremban,still msg everyday n nite ckp psal bola.
n actually,mengikut sejarah silam aku lah..fatin lah yg drag aku tgk World Cup nieh.
"Ja!Ko tgk bola taw nnt.Tgk Portugal men.Tgk Ronaldo taw.RONALDO."
hahaha.
Yeah.He was a hot stuff at that time.
Tapi,aku wat bodo jer.
"Bola..malas aa."
hahaha.
Tapi,last2,lepas kne pakse2..tgk laa jugak.
hahaa.
In the end,berjangkit jugak ngan World Cup fever.huhu
Even World Cup dah abes, aku still follow perkembangan dunia bola sepak. Tgk Premier League plak.
Fanatic waa ckp sama lu.
haha.

"Fatin,ko tgk x manU lawan td??"

"Tak aa.aku dah lame tinggalkan bola."

What The tuuut???
aku ingt agi..ko drag aku tgk bola,pastu ko tinggalkan aku mcm tu jer kan????
hahaha.

But,even then..time World Cup 2006 dlu mmg best!
Aku n Fatin mmg pro dalam bab merapu2 nie. MASTER kot.
haha.
Malam2 kami bermakne apabila kami buat perkare x matang nieh.
haha.

But..since Wolrd Cup is back,i couldn't believe it.
Kte org dah mule merapu blk.
kali nie dah xde privasi dah.
Kalau dlu men sms jer,kali nie..haa,amek.
sms ader,kat mukabuku pun aderr gak.
abess aa.
i think we might actually hv to put on our muke tembok bile blk Lendu nnt,Aten.
hahha.
But,its worth it.

Sometimes..perkare kecik(n merapu) mcm nie la wat kami close.
urgh.
I really those moments a lot!

No comments: